Servitz: לוגיסטיקה מתקדמת
בעולם העסקים המהיר, כדי להקדים את המתחרים נדרשים פתרונות חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות.
Fritz, חברה שחושבת קדימה, זיהתה את הצורך הזה והקימה מחלקת דיגיטל ייעודית להנעת חדשנות ופיתוח דיגיטלי. אחד ההישגים המרשימים שלהם הוא הפיתוח של Servitz, אפליקציה ששינתה את השירות, הלוגיסטיקה, התפעול והמודיעין העסקי של החברה.
מאמר זה בוחן את Servitz ואת יכולותיה המתקדמות המעצבות מחדש את כללי המשחק בענף.

Servitz: העצמת פעולות מבצעיות
Servitz משמשת כמערכת מקיפה המאפשרת ביצוע חלק של פעולות תפעוליות לאורך כל שרשרת האספקה. החל מניהול מלאי מול ספקים ועד למסירה הסופית ללקוחות הקצה, יישום רב-עוצמה זה מייעל תהליכים ומשפר את היעילות התפעולית. על ידי מינוף טכנולוגיות מתקדמות, Servitz מעצימה עסקים לייעל את פעולות השירות והלוגיסטיקה שלהם, ומספקת יתרון תחרותי מובהק.


כתבות נוספות באותו נושא

שילוח בעידן ה־AI
מהפכת הבינה המלאכותית מציתה את הדמיון של עולם הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי. האפשרויות, שטכנולוגיית ה־AI צופנות בחובה, הן כמעט אינסופיות, ומסתמנות כרלוונטיות לאורך כל שרשרת האספקה. כחלק ממגמה מרגשת זו, חברת Fritz, בשיתוף פעולה עם חברת ׳מלם קלאוד׳, מובילה מהלך פורץ דרך בתחום. המהלך כולל פיתוח מודל AI, שמהווה חלק ממערכת ML) Machine Learning) בלעדית, שבזכותה תוכל Fritz לייעץ ללקוחותיה על המסלול הנכון, המדויק והמשתלם ביותר עבורם, ביעילות חסרת תקדים!
Servitz מקבלת עדכון גרסה שלישי - פברואר 2024
מערכת ה-Servitz עומדת לרשות לקוחות Fritz בבלעדיות מוחלטת ומאפשרת ניהול חכם למערך הלוגיסטי תוך שקיפות מלאה, חסכון בזמן עבודה ועלויות. המערכת עוברת שדרוגים בתדירות גבוהה ובין היתר מציגה יכולות מתקדמות לטיפול יעיל בהזמנות, הקמה ותיעדוף משימות, מעקב זמן אמת אחר פעילות המלאי, דוחות לניתוח נתונים ועוד, הכל בלחיצת כפתור.
בינה מלאכותית כפתרון להתמודדות עם אתגרי שרשרת האספקה
ניהול שרשרת האספקה ממלא תפקיד מכריע בהצלחתם של עסקים בתעשיות שונות. בתקופה האחרונה המורכבויות והאתגרים המתעוררים בניהול שרשראות אספקה יוצרים מציאות חדשה אשר גורמת צורך בשינוי. אנו בפריץ לוגיסטיקה ושילוח מתחילים להתארגן לפתרונות ארוכי טווח ושימוש בבינה מלאכותית (AI) במטרה להתגבר על האתגרים והמציאות המשתנה.