קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

או

אנו מודים לך על פנייתך. בקרוב נציג מטעמנו ישוב אליך עם הפרטים

Servitz: לוגיסטיקה מתקדמת

בעולם העסקים המהיר, כדי להקדים את המתחרים נדרשים פתרונות חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות. Fritz, חברה שחושבת קדימה, זיהתה את הצורך הזה והקימה מחלקת דיגיטל ייעודית להנעת חדשנות ופיתוח דיגיטלי. אחד ההישגים המרשימים שלהם הוא הפיתוח של Servitz, אפליקציה ששינתה את השירות, הלוגיסטיקה, התפעול והמודיעין העסקי של החברה. מאמר זה בוחן את Servitz ואת יכולותיה המתקדמות המעצבות מחדש את כללי המשחק בענף.  

Servitz: העצמת פעולות מבצעיות
Servitz משמשת כמערכת מקיפה המאפשרת ביצוע חלק של פעולות תפעוליות לאורך כל שרשרת האספקה. החל מניהול מלאי מול ספקים ועד למסירה הסופית ללקוחות הקצה, יישום רב-עוצמה זה מייעל תהליכים ומשפר את היעילות התפעולית. על ידי מינוף טכנולוגיות מתקדמות, Servitz מעצימה עסקים לייעל את פעולות השירות והלוגיסטיקה שלהם, ומספקת יתרון תחרותי מובהק.

ניהול שירות משופר בליבה של Servitz נמצאת היכולת שלה לנהל ולעקוב אחר שירותים באופן מקיף. באמצעות היישום, משתמשים יכולים בקלות לפתוח משימות להבהרות, להגיש בקשות מיוחדות ולהגדיר הסכמי רמת שירות (SLA). הדבר מאפשר תקשורת יעילה ושיתוף פעולה בין בעלי עניין שונים המעורבים בתהליך אספקת השירות. השקיפות בזמן אמת של Servitz מבטיחה ללקוחות ולצוותים פנימיים גישה למידע קריטי 24/7, ויוצרת חוויית שירות חלקה ויעילה. אופטימיזציה לוגיסטית Servitz חורגת מעבר לניהול שירות ומרחיבה את יכולותיה גם לפעילות לוגיסטית. עם התכונות המתקדמות שלו, היישום מאפשר לעסקים להתמודד ביעילות עם תנועה ואחסון של חומרים. על ידי אוטומציה של משימות לוגיסטיות שונות, כגון ניהול מלאי, מעקב ואספקה, Servitz מייעל את כל תהליך שרשרת האספקה. מיטוב זה מסייע להפחית עלויות, למזער שגיאות ולשפר את הביצועים הלוגיסטיים הכוללים. בינה עסקית בקצות אצבעותיך Servitz אינה מוגבלת רק לניהול שירות ולוגיסטיקה; הוא גם מעצים עסקים באמצעות כלי בינה עסקית רבי עוצמה. האפליקציה מספקת דוחות פעילות מקיפים המכסים מבט של 360 מעלות על שירותי החברה. דוחות אלה מציעים תובנות חשובות לגבי מדדי ביצועים, שביעות רצון לקוחות ומגמות תפעוליות. עם Servitz, קבלת החלטות מונחית נתונים הופכת קלה יותר, ומאפשרת לעסקים לזהות תחומי שיפור ולקבל החלטות אסטרטגיות מושכלות. פיתוח וחדשנות מתמדת ככל שדרישות הלקוחות והדינמיקה בשוק מתפתחות, Servitz נשארת מחויבת להישאר בחזית ההתקדמות הטכנולוגית. מחלקת הדיגיטל של Fritz מעדכנת ומשפרת באופן שוטף את האפליקציה כדי לענות על הצרכים המשתנים. מודולים ייחודיים מפותחים ומשולבים, תוך מינוף טכנולוגיות חדשניות כדי לקדם יעילות, לשפר את חוויית הלקוח ולשנות את תקני התעשייה. מסירות זו לחדשנות מבטיחה כי Servitz תמשיך לחולל מהפכה בשירות, לוגיסטיקה ותפעול בשנים הבאות. Servitz התגלתה כמשנה משחק בעולם השירות, הלוגיסטיקה, התפעול והמודיעין העסקי. יישום רב עוצמה זה, שפותח על ידי מחלקת הדיגיטל של Fritz, מאפשר לעסקים לייעל את הפעולות התפעוליות שלהם ולהשיג יתרון תחרותי. עם יכולותיה המתקדמות, Servitz מאפשרת ניהול שירות חלק, אופטימיזציה לוגיסטית וקבלת החלטות מונחית נתונים. ככל שהאפליקציה ממשיכה להתפתח ולהסתגל לדרישות המשתנות, היא עומדת לחולל מהפכה בתעשייה, ולקבוע סטנדרטים חדשים למצוינות תפעולית ולשביעות רצון הלקוחות.

כתבות נוספות באותו נושא

שילוח בעידן ה־AI

מהפכת הבינה המלאכותית מציתה את הדמיון של עולם הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי. האפשרויות, שטכנולוגיית ה־AI צופנות בחובה, הן כמעט אינסופיות, ומסתמנות כרלוונטיות לאורך כל שרשרת האספקה. כחלק ממגמה מרגשת זו, חברת Fritz, בשיתוף פעולה עם חברת ׳מלם קלאוד׳, מובילה מהלך פורץ דרך בתחום. המהלך כולל פיתוח מודל AI, שמהווה חלק ממערכת ML) Machine Learning) בלעדית, שבזכותה תוכל Fritz לייעץ ללקוחותיה על המסלול הנכון, המדויק והמשתלם ביותר עבורם, ביעילות חסרת תקדים!

Servitz מקבלת עדכון גרסה שלישי - פברואר 2024

מערכת ה-Servitz עומדת לרשות לקוחות Fritz בבלעדיות מוחלטת ומאפשרת ניהול חכם למערך הלוגיסטי תוך שקיפות מלאה, חסכון בזמן עבודה ועלויות. המערכת עוברת שדרוגים בתדירות גבוהה ובין היתר מציגה יכולות מתקדמות לטיפול יעיל בהזמנות, הקמה ותיעדוף משימות, מעקב זמן אמת אחר פעילות המלאי, דוחות לניתוח נתונים ועוד, הכל בלחיצת כפתור.

בינה מלאכותית כפתרון להתמודדות עם אתגרי שרשרת האספקה

ניהול שרשרת האספקה ממלא תפקיד מכריע בהצלחתם של עסקים בתעשיות שונות. בתקופה האחרונה המורכבויות והאתגרים המתעוררים בניהול שרשראות אספקה יוצרים מציאות חדשה אשר גורמת צורך בשינוי. אנו בפריץ לוגיסטיקה ושילוח מתחילים להתארגן לפתרונות ארוכי טווח ושימוש בבינה מלאכותית (AI) במטרה להתגבר על האתגרים והמציאות המשתנה.

"בינה מלאכותית" במחסנים הלוגיסטיים

תעשיית הלוגיסטיקה מחפשת כל העת דרכים לשפר את פעילותה ולייעל תהליכים. טכנולוגיה אחת שהתגלתה כמשנה משחק בהקשר זה היא בינה מלאכותית (AI). היכולת של AI לנתח כמויות עצומות של נתונים, ללמוד מדפוסים ולקבל החלטות חכמות פתחה אפשרויות חדשות למהפכה בתעשיית הלוגיסטיקה, מה שהוביל ליעילות ודיוק גדולים יותר.