הקוד האתי שמוביל אותנו.
הקוד האתי של Fritz הוא קוד ההתנהלות העסקית של כל עובדי החברה. אותו קוד מגדיר מסגרת ומתאר את הדרך שבה החברה בוחרת להתמודד עם סיטואציות רגישות מבחינה אתית, שבהן כולם נתקלים במהלך העבודה היומיומית.
הקוד האתי נכתב לאור ערכי הליבה של חברת Fritz
הערכים של Fritz
כבוד ואמון הדדי
עובדי ועובדות החברה פועלים יחד ובונים תרבות ארגונית המבוססת על אמון וכבוד לכל אדם באשר הוא.
תשוקה להצלחת הלקוחות
כחברה המספקת שירותים, התשוקה להצלחת לקוחות החברה היא הדלק לפעילותה. הנחת העבודה של חברת Fritz היא מתוך גישת "תמיד כן".
עבודת צוות המניבה תוצאות
שיתוף פעולה של עובדי ועובדות החברה באופן אפקטיבי בשילוב חיפוש מתמיד אחר הדרך היעילה ביותר לשרת את לקוחות החברה, עושים את כל ההבדל.
הישגיות ותרומה
עובדי ועובדות החברה שואפים למצוינות בכל תחומי העיסוק שלהם. תרומתו של כל אחד ואחת קריטית להצלחת החברה.
יושרה ללא פשרות
Fritz מאמינה כי כחברה וכאנשים חובה להתנהל באופן ערכי ומוסרי, מול עובדים, עמיתים, ספקים ולקוחות, תוך חתירה בלתי מתפשרת להוגנות, שקיפות ואנושיות, ומתן דוגמה אישית באופן מעורר השראה.
תעוזה
רק קבלת החלטות אמיצות מאפשרת ל־Fritz לגדול ולהיות מובילת שוק.
יצירתיות
הפתרונות הלא שגרתיים, שהם מעבר לציפיות הלקוחות הם שמעניקים את היתרון מול כל השאר.
ערכי הליבה של Fritz
ערכי הליבה של Fritz באים לידי ביטוי בכל פעולותיה ובהתאחדות כל עובדי החברה סביב מטרות משותפות, כשהקוד האתי של Fritz מסייע ליישם את ערכי הליבה בסיטואציות יומיומיות הקורות בדרך. ערכי הליבה מגדירים את עובדי ועובדות החברה ואת מהותה, אך מעשיהם והדרך בה הם בוחרים, טוענים אותם במשמעות נוספת. עקרונות הקוד חלים על כלל עובדי Fritz והציפייה משותפי החברה לדרך העסקית להיות שותפים גם לדרכה הערכית, כפי שבאה לידי ביטוי במסמך זה.