כחברה, Fritz רואה באיכות ערך עליון
שירות איכותי, יוזם ומתקדם הוא ברירת המחדל עבור Fritz. החברה שמה לעצמה למטרה להמשיך וללמוד, להתקדם ולפתח יכולות וכלים חדשים בכל יום ובכל הזדמנות.
מדיניות האיכות של Fritz
מדיניות זאת רואה את צורכי הלקוח בכל היקפם וממדיהם. על סמך הבנת הדרישות והציפיות של לקוחות החברה השירות מותאם להם באמצעות: הסכמים, פיתוח תהליכים פנימיים לתמיכה בצרכים הייחודיים להם ועיגון מערכת היחסים באמצעות SLA. יחד עם הסכמי מסגרת, החברה מציגה גמישות גבוהה ויכולת ביצוע משימות שילוח מורכבות בלוחות זמנים קצרים, תוך מתן מענה היקפי איכותי לאתגרים שוטפים ומזדמנים. Fritz מהווה ארגון דינמי ולומד – הוא נמדד ומבקר את ביצועיו, מקיים הדרכות איכות וחשיבה יוזמת במטרה לספק ערך מרבי וחדשני ללקוחותיו.