קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

או

אנו מודים לך על פנייתך. בקרוב נציג מטעמנו ישוב אליך עם הפרטים

Servitz מקבלת עדכון גרסה שלישי - פברואר 2024

מערכת ה-Servitz עומדת לרשות לקוחות Fritz בבלעדיות מוחלטת ומאפשרת ניהול חכם למערך הלוגיסטי תוך שקיפות מלאה, חסכון בזמן עבודה ועלויות. המערכת עוברת שדרוגים בתדירות גבוהה ובין היתר מציגה יכולות מתקדמות לטיפול יעיל בהזמנות, הקמה ותיעדוף משימות, מעקב זמן אמת אחר פעילות המלאי, דוחות לניתוח נתונים ועוד, הכל בלחיצת כפתור.

אז מה השינויים הכלולים בעדכון הגרסה?

✅ קודם כל, שדרגנו את האפליקציה: שיפרנו משמעותית את מהירות המערכת ויציבותה והתאמנו למובייל – כדי שתוכלו להשתמש בה מכל מקום ובכל זמן.

 

✅ שדרגנו את מסך ההזמנות וכעת ניתן לבצע ולידציה למלאי הקיים – בלי הפתעות.

 

✅ שיפרנו את ממשק וחווית המשתמש וכעת הכל נראה מעודכן יותר, חדשני ומזמין.

 

✅ הוספנו גמישות בפקדי המסננים ואפשרויות חיתוכים בכדי שתוכלו לקבל את המידע העדכני ביותר בפורמט המתאים עבורכם ולהבין את המצב הנתון בזמן אמת – וביעילות.

 

✅ שדרגנו את מערכת הצ'ט ומעתה תוכלו להעתיק ולייבא טקסטים בלחיצת כפתור מכל מקום ומכל מערכת וכמובן להשתמש באימוג'ים – כל זאת כדי שיהיה לכם יותר פשוט, כיף ונוח לתקשר עם מי שצריך.

 

✅ הוספנו אפשרות שינוי תאריכי יעד למשימות בתהליך עבודה וכן את היכולת לעדכן את ה־SLA. כך תוכלו "למתוח" את זמני המשימה ולשפר את יכולת המעקב.

 

זאת רק טעימה מהשיפורים שמחכים בעדכון הגרסה, במטרה לסייע בניהול שרשרת האספקה וכמובן להיות יותר אגי'ליים וגמישים לאורך התהליך.

כתבות נוספות באותו נושא

שילוח בעידן ה־AI

מהפכת הבינה המלאכותית מציתה את הדמיון של עולם הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי. האפשרויות, שטכנולוגיית ה־AI צופנות בחובה, הן כמעט אינסופיות, ומסתמנות כרלוונטיות לאורך כל שרשרת האספקה. כחלק ממגמה מרגשת זו, חברת Fritz, בשיתוף פעולה עם חברת ׳מלם קלאוד׳, מובילה מהלך פורץ דרך בתחום. המהלך כולל פיתוח מודל AI, שמהווה חלק ממערכת ML) Machine Learning) בלעדית, שבזכותה תוכל Fritz לייעץ ללקוחותיה על המסלול הנכון, המדויק והמשתלם ביותר עבורם, ביעילות חסרת תקדים!

Servitz: לוגיסטיקה מתקדמת

בעולם העסקים המהיר, כדי להקדים את המתחרים נדרשים פתרונות חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות. Fritz, חברה שחושבת קדימה, זיהתה את הצורך הזה והקימה מחלקת דיגיטל ייעודית להנעת חדשנות ופיתוח דיגיטלי. אחד ההישגים המרשימים שלהם הוא הפיתוח של Servitz, אפליקציה ששינתה את השירות, הלוגיסטיקה, התפעול והמודיעין העסקי של החברה. מאמר זה בוחן את Servitz ואת יכולותיה המתקדמות המעצבות מחדש את כללי המשחק בענף.  

בינה מלאכותית כפתרון להתמודדות עם אתגרי שרשרת האספקה

ניהול שרשרת האספקה ממלא תפקיד מכריע בהצלחתם של עסקים בתעשיות שונות. בתקופה האחרונה המורכבויות והאתגרים המתעוררים בניהול שרשראות אספקה יוצרים מציאות חדשה אשר גורמת צורך בשינוי. אנו בפריץ לוגיסטיקה ושילוח מתחילים להתארגן לפתרונות ארוכי טווח ושימוש בבינה מלאכותית (AI) במטרה להתגבר על האתגרים והמציאות המשתנה.

"בינה מלאכותית" במחסנים הלוגיסטיים

תעשיית הלוגיסטיקה מחפשת כל העת דרכים לשפר את פעילותה ולייעל תהליכים. טכנולוגיה אחת שהתגלתה כמשנה משחק בהקשר זה היא בינה מלאכותית (AI). היכולת של AI לנתח כמויות עצומות של נתונים, ללמוד מדפוסים ולקבל החלטות חכמות פתחה אפשרויות חדשות למהפכה בתעשיית הלוגיסטיקה, מה שהוביל ליעילות ודיוק גדולים יותר.