טכנולוגיה המאפשרת שקיפות בשרשרת האספקה
בגדול, בוטים אוספים מידע ומבצעים פעולות בדרך של חיקוי משתמש רגיל. כלומר, אם משתמש רגיל, בן אדם, נכנס למערכת ומכניס את מספר ההזמנה כדי לראות את הסטטוס שלה,
הבוט עושה את זה באופן אוטומטי, כל הזמן, ובכך הוא מאפשר לאתר סטטוס ולעדכן את המערכות בזמן אמת. הבוטים הראשונים התחילו את דרכם בעולם האיקומרס ה-chatbots שמשוחחים עם הלקוחות,
אך בעולם של ניהול שרשרת האספקה לקחו השראה ואמרו שהם לא צריכים לדבר רק עם לקוחות, הם יכולים גם לדבר בינם לבין עצמם ולאורך כל התהליך של שרשת האספקה – רכש, הזמנות, מעקב, משוב על משלוחים ועוד הרבה יותר מזה.
אופטימיזציה מלאה של מערכות ה-ERP במרלו"ג. אם נוסיף זה את יכולות התממשקות של הבוטים שמופעלים ע"י מערכות AI למערכות IOT, נבין את הכוח האמיתי שטמון במהפכה.
יש היום אוניות שילוח שבעזרת מערכות AI מזהות דפוסי מזג אוויר ומכשולים בים כדי לקצר את זמן השילוח, גם בשילוח יבשתי מערכות אלה מזהות את הנתיבים הטובים ביותר ע"פ פילוח של שעות עומס ודחיפות המשלוח כדי לייצר מסלולי נסיעה אופטימליים.
אם רובוטים, רחפנים ורכבים אוטונומיים הם הזרוע המבצעת בשרשרת האספקה, הבוטים הם המוח שמאחורי כל הליך האוטומציה. אין כמעט "באזז-וורד" אחד בשנים האחרונות בעולם שרשרת האספקה שהבוטים לא קשורים אליו והאמת, בצדק.
מעוניינים לדעת יותר על טכנולוגיות בחברת Fritz? לחצו על הקישור הבא: טכנולוגיה