קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

או

אנו מודים לך על פנייתך. בקרוב נציג מטעמנו ישוב אליך עם הפרטים

ללקוחות Fritz, חיזוי פעילות השילוח היא לא מדע בדיוני.

עולם השילוח הבינלאומי העכשווי דינאמי ומורכב מאי־פעם, ומציע אלפי אפשרויות בחירה במאות מסלולים. חברת Fritz, בשיתוף פעולה עם חברת 'מלם דיגיטל', מובילה מהלך פורץ דרך להטמעת כלי ML ו־AI מתקדמים, המתבססים על כמויות הדאטה האדירות שבבעלות Fritz, שנאספו לאורך 30 שנות פעילותה. בזכות פרויקט חדשני זה, תוכל Fritz לעזור ללקוחותיה לבחור את המסלול הנכון, המדויק והמשתלם ביותר עבורם.

חברת Fritz, בשיתוף מלם דיגיטל, מבצעת פרויקט ראשון מסוגו בתחום Predictive Analytics המתבסס על טכנולוגיית ML. פרויקט זה יאפשר ללקוחות החברה לקבל ייעוץ חכם מבוסס נתונים ויציע פתרונות אופטימליים בעלי ערך מוסף לפעילותם, בתחום השילוח הבינלאומי. במרכז הפרויקט, הנמצא בשלבי (POC (Proof Of Concept, ניצב מודל Scoring חדשני, שפועל על גבי טכנולוגיית ML מצד AWS ונעזר בתבניות מידע וסטטיסטיקות שנאספו ב־Fritz לאורך 30 שנות פעילותה. המודל מעניק ניקוד לכל חברת ספנות או תעופה, שמשקלל בתוכו פרמטרים שונים כגון זמינות החברה ועמידתה בזמנים, מחיר ההובלה, משתנים עונתיים ומדיניים ועוד.

מודל זה מעניק ל־Fritz יתרון תחרותי ביכולת לדעת מראש מהן האפשרויות הנכונות ביותר ללקוחותיה ומהו הפתרון האופטימלי עבורם. המודל מתבסס על המידע העצום של נתוני העבר, שאגרה החברה – לרבות מידע אודות משלוחים שיצאו לפועל, עמידה בזמנים ועלויות פיננסיות, עונתיות ועוד. כך Fritz תוכל לחזות תרחישים בצורה ריאלית ומחושבת ולמנוע עיכובים ללקוחותיה בעתיד.

המערכת מעבדת את כמות הדאטה האדירה הזאת ומטמיעה אותו באלגוריתם ה־ML, שמנתח את הנתונים על סמך פרמטרים רבים: חברת הספנות, הציון שלה בעמידה בזמנים ועוד. בתום עיבוד הנתונים המודל מעניק את הדירוג לכל חברה, כדי שמומחי Fritz יוכלו לבחור או להציע ללקוח מה הכי חכם ונכון. הודות לתכונות ה־ML המערכת לומדת כל הזמן תוך כדי תנועה ו"מחדדת" את התחזית באופן רצוף ועקבי.


קורין גרוס, מובילת הפעילות העסקית ב־Malam cloud מציינת: "אנו גאים ומודים על האמון שניתן בנו על ידי Fritz ובחירתם להטמיע פתרונות דאטה מבוססי AWS עם יכולות AI חדשניות ומתקדמות. בחירה זו, תעניק ל־Fritz קפיצת מדרגה משמעותית, להציע אופטימיזציה וחוויית שירות מותאמת באופן פרסונלי לצורכי הלקוח, וכן העלאת הערך העסקי הייחודי של 360 מעלות לזיהוי המסלול המומלץ ביותר לשילוח, תוך התחשבות בפרמטרים שונים שנבחרו בקפידה. אנו בטוחים כי פרויקט זה ושיתוף הפעולה יביא לפריצת דרך ולגילוי תובנות חדשות בכל הקשור לדיוק פתרונות השילוח ומקסום תהליכי קבלת ההחלטות, כאשר הלקוח הוא במרכז. צוות המומחים של Malam Cloud נרגש לקחת חלק משמעותי במסע אסטרטגי זה, ובשילוב טכנולוגיות הענן, דאטה ו־AI ייהנה ענף השילוח כולו מחוויית לקוח חדשנית".
דנה לרנר, ראש תחום Data & BI בחברת Fritz מדגישה: "מדובר בפריצת דרך טכנולוגית בעולם השילוח אשר יכולה לייצר יתרון תחרותי וערך מוסף גדול ללקוחותינו, שייהנו מתוצר של קבלת החלטות המותאמת באופן פרסונלי לצרכים שלהם".
אופיר שני שהרבני, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברת Fritz מוסיף: "אין ספק שהטמעת טכנולוגיות חדשניות כדוגמת ML מאפשרת למומחי Fritz לקבל החלטות מושכלות יותר, המותאמות לצורכי לקוחות החברה ולמקסם את הערך העסקי. אנו נרגשים להיות חלוצים בתחום ועושים מאמצים רבים בכדי להיות בחוד החנית הטכנולוגית".

כתבות נוספות באותו נושא

Servitz מקבלת עדכון גרסה שלישי - פברואר 2024

מערכת ה-Servitz עומדת לרשות לקוחות Fritz בבלעדיות מוחלטת ומאפשרת ניהול חכם למערך הלוגיסטי תוך שקיפות מלאה, חסכון בזמן עבודה ועלויות. המערכת עוברת שדרוגים בתדירות גבוהה ובין היתר מציגה יכולות מתקדמות לטיפול יעיל בהזמנות, הקמה ותיעדוף משימות, מעקב זמן אמת אחר פעילות המלאי, דוחות לניתוח נתונים ועוד, הכל בלחיצת כפתור.

Servitz: לוגיסטיקה מתקדמת

בעולם העסקים המהיר, כדי להקדים את המתחרים נדרשים פתרונות חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות. Fritz, חברה שחושבת קדימה, זיהתה את הצורך הזה והקימה מחלקת דיגיטל ייעודית להנעת חדשנות ופיתוח דיגיטלי. אחד ההישגים המרשימים שלהם הוא הפיתוח של Servitz, אפליקציה ששינתה את השירות, הלוגיסטיקה, התפעול והמודיעין העסקי של החברה. מאמר זה בוחן את Servitz ואת יכולותיה המתקדמות המעצבות מחדש את כללי המשחק בענף.  

בינה מלאכותית כפתרון להתמודדות עם אתגרי שרשרת האספקה

ניהול שרשרת האספקה ממלא תפקיד מכריע בהצלחתם של עסקים בתעשיות שונות. בתקופה האחרונה המורכבויות והאתגרים המתעוררים בניהול שרשראות אספקה יוצרים מציאות חדשה אשר גורמת צורך בשינוי. אנו בפריץ לוגיסטיקה ושילוח מתחילים להתארגן לפתרונות ארוכי טווח ושימוש בבינה מלאכותית (AI) במטרה להתגבר על האתגרים והמציאות המשתנה.

"בינה מלאכותית" במחסנים הלוגיסטיים

תעשיית הלוגיסטיקה מחפשת כל העת דרכים לשפר את פעילותה ולייעל תהליכים. טכנולוגיה אחת שהתגלתה כמשנה משחק בהקשר זה היא בינה מלאכותית (AI). היכולת של AI לנתח כמויות עצומות של נתונים, ללמוד מדפוסים ולקבל החלטות חכמות פתחה אפשרויות חדשות למהפכה בתעשיית הלוגיסטיקה, מה שהוביל ליעילות ודיוק גדולים יותר.