כחברה המשרתת את הארגונים המובילים בישראל לאורך שרשרת האספקה שלהם - שירות איכותי, יוזם ומתקדם הוא ברירת המחדל עבורנו. משום כך, שמנו לעצמנו למטרה להמשיך וללמוד, להתקדם ולפתח יכולות וכלים חדשים בכל יום ובכל הזדמנות.

מדיניות האיכות שלנו רואה את צרכי הלקוח בכל היקפם וממדיהם. אנחנו מבינים את הדרישות והציפיות ומתאימים על פיהן את השירות באמצעות הסכמים, פיתוח תהליכים פנימיים לתמיכה בצרכים הייחודיים לו ועיגון מערכת היחסים באמצעות SLA. יחד עם הסכמי המסגרת, אנחנו מציגים גמישות גבוהה ויכולת לבצע משימות שילוח מורכבות בלוחות זמנים קצרים, ולספק בכך מענה היקפי איכותי לאתגרים שוטפים ומזדמנים.

פריץ הוא ארגון דינמי ולומד. ככזה אנחנו מודדים ומבקרים את ביצועינו, מקיימים הדרכות איכות וחשיבה יוזמת, על מנת לספק ערך מרבי וחדשני ללקוחותינו.

אנו מוסמכים לתקנים הבאים: